آخرین خبرها
خانه / اخبار استان / ✅ بیات نواقص متناسب سازی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور را برطرف می کنیم

✅ بیات نواقص متناسب سازی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور را برطرف می کنیم

✅ بیات نواقص متناسب سازی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور را برطرف می کنیم

 

? رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور، با بیان اینکه افزایش سالانه حقوق و حتی اجرای قانون متناسب‌سازی مرهمی بر وضعیت کنونی آنهاست و مشکلاتشان را رفع نمی‌کند، گفت: نیازمند تداوم سیاست‌های حمایتی در سطوح کلان با همکاری دولت و مجلس هستیم تا رضایتمندی آنها تأمین شود. این مسیری است که کانون عالی در سال‌های اخیر در پیش گرفته و با جدیت دنبال خواهد کرد اما منصفانه نیست که در این شرایط سخت و با وجود همه مسائل و مشکلات که امکان اجرای قانون متناسب‌سازی با عزم و تلاش و زحمات دلسوزان و همراهی مسئولان فراهم شده، عده‌ای با اغراض و مطامع شخصی آن را کمرنگ جلوه دهند.

 

? علی اصغر بیات  افزود: بنده قبلاً هم عرض کرده‌ام که به هر ترتیب قطار متناسب‌سازی به راه افتاده و فی نفسه کار بسیار بزرگی انجام شده است. طبیعی است اجرای تصمیمات کلان آن هم در این سطح که میلیون‌ها بازنشسته و مستمری‌بگیر از آن منتفع می‌شوند، خالی از اشکال نباشد و قطعاً با صبر و حوصله و گذر زمان برطرف خواهد شد.

 

?وی افزود: جلسات و مذاکرات کارشناسی متعدد و بسیار فشرده‌ای با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی برای نحوه اجرای قانون متناسب‌سازی برگزار کردیم و از این پس هم برای رفع اشکالات موجود پای کار ایستاده‌ایم.

 

?او گفت در رابطه با بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور صرفاً سابقه بیمه‌ای واقعی آنها محاسبه و اعمال شده است، در حال مذاکره‌ایم و بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آماده دریافت پیشنهادات و نظرات تکمیلی و اصلاحی هستیم تا نواقص را برطرف کنیم

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم …