آخرین خبرها
خانه / معرفی کانون شهرستان تاکستان

معرفی کانون شهرستان تاکستان

معرفی کانون بازنشستگان شهرستان تاکستان:

معرفی فعالیت های کانون از آغاز تا کنون:

اولین درخواست برای تشکیل کانون شهرستان تاکستان با امضای هیئت مدیره محترم موسس به اداره کل کار و امور اجتماعی وقت استان قزوین در تاریخ ۱۲/۰۳/۱۳۸۲ ارسال گردید ودر دفتر آن اداره محترم با شماره ۱۳۶۱۴ مورخ ۲۲/۰۴/۱۳۸۲ ثبت و ضبط گردیده است .

سپس اولین هیئت مدیره کانون در راستای تحقق منویات هیئت موسس موضوع دومین جلسه محمع عمومی با حضور ۱۲۳ نفر در تاریخ ۱۴/۰۵/۱۳۸۲ با عضویت آقایان:

  1. جبار طاهرخانی ۲. قربانعلی رحمانی ۳. حجت اله رحمانی ۳. شعبانعلی رحمانی ۵. محرم رحمانی و آقای یوسف ورسه به عنوان بازرس تشکیل و انتخاب شدند.

در همین راستا اولین گواهینامه ثبت کانون تحت شماره ۳۳۵۳۶ مورخ ۱۰/۰۷/۱۳۸۲ توسط ادره کل کار و امور اجتماعی وقت استان صادر و به کانون تاکستانارسال شده است. با این توضیح که این گواهینامه ذیل شماره ۵۰۵ در تاریخ ۳۱/۰۶/۱۳۸۲ در اداره کل کارو امور اجتماعی ثبت گردیده است. شایان ذکر است از آن پس نیز پس از انجام هر انتخاب و تایید آن توسط ادارهکل تعاون ,کار و رفاه اجتماعی نسبت به صدور تاییدیه (گواهی نامه) و ارسال آن به کانون اقدام گردیده است.

گواهی ثبت کانون تاکستان

با این توضیح که به موجب اصلاحیه شماره ۷۵۷۴۷-۲۷/۰۴/۹۶ موضوع نامه شماره ۹۶۱۶۱۳-۱۵/۰۸/۹۶ اداره کل مدت زمان اعتبار فعالیت هیئت های مدیره و بازرسان به ۴ سال افزایش داده شد که نهایتا همان مرجع محترم در پاسخ به اعلام نیاز و تقاضای کانون نسبت به صدور گواهی نامه ثبت جدید با تاریخ اعتبار ۲۸/۱۰/۱۳۹۸ و ارسال آن به کانون اقدام نموده است.

خدمات ارائه شده:

در ارتباط با تعداد بازنشستگان عضو کانون توضیح این نکته ضروری است که تا این تاریخ تعداد ۷۰۳۰ نفر از این عزیزان در بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند و از مزایا و تسهیلات آن برخوردار می باشند و در واقع عضو رسمی کانون هستند که از این تعداد برای ۲۷۴۹ نفر از ایشان به موجب درخواست شخصی کارت شناسایی صادر و تسلیم گردیده است و این روند برای مراجعین علاقمند بعدی نیز میسر می باشد.

با این وصف تعداد بازنشستگان شهرستان تاکستان با کمی اختلاف بیشتر از آمار و رقم اعلام شده است لیکن به علت عدم مراجعه امکان تعیین دقیق آن برای کانون مقدور نیست . و به موجب اعلام آمار تأمین اجتماعی بازنشستگان تاکستان ۵۲۲۶ نفر می باشند .

امکانات:

فرم های ضروری:

  1. فرم رضایت نامه کسر حق بیمه درمان تکمیلی     دانلود فرم

آدرس و اطلاعات تماس:

تلفن:  ۳۵۲۴۶۶۱۰– ۰۲۸

فکس: ۳۵۲۳۷۶۱۱-۰۲۸

نشانی: تاکستان – خیابان فکوری، پرواز سوم

نام و نام خانوادگی ریاست کانون: خیر ا… رحمانی

تلفن همراه:  ۰۹۱۹۱۸۰۵۲۲۷