آخرین خبرها
خانه / اخبار استان / اطلاعیه کانون عالی بازنشستگان کشور در خصوص افزایش تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران

اطلاعیه کانون عالی بازنشستگان کشور در خصوص افزایش تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران

? اطلاعیه مهم ?

کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور:

?رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور ضمن تایید افزایش تسهیلات بانکی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری، از مسئولان کانون های بازنشستگی خواست از هرگونه اظهار نظرهای غیر کارشناسی و اطلاع رسانی های شتابزده در این خصوص که موجب بروز مشکلات هم برای بازنشستگان و هم برای کانونها می شود، خودداری کنند.

?علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور گفت:

?بازنشستگان باید برای حفظ سلامت خود و دیگران مراجعات و ترددهای خود را به حداقل برسانند. متاسفانه در روزهای اخیر اعلام خبر ارائه تسهیلات بانکی به عزیزان بازنشسته توسط یکی از مسئولان کانون بازنشستگی شهرستان تهران، مشکلات عدیده ای را بوجود آورد و اعتراض ها، تماس های تلفنی و مراجعات حضوری زیادی به کانون ها را در پی داشته است که این موضوع تهدید جدی برای تداوم برنامه ها و اقدامات مربوط به کنترل شیوع ویروس کروناست و سلامتی جامعه را تهدید می کند.

?بیات ادامه داد: بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به لحاظ برخوردهای از شرایط سنی و جسمی جزو گروه پرخطر ابتلا به این بیماری هستند، لذا باید مراقبت بیشتری از آنها به عمل آید.

?رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور افزود: خوشبختانه با جلسات بسیار خوبی که با مسئولان سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران داشتیم مقرر شد امسال هم در تعداد سهمیه ها و هم در میزان تسهیلات بانکی برای بازنشستگان و مستمری بگیران افزایش قابل ملاحظه ای اعمال شود که هماهنگی های لازم برای آماده سازی و پرداخت این تسهیلات در حال انجام است و بنده و همکارانم در کانون عالی به طور جدی پیگیر تسریع در انجام امور مربوطه هستیم و قطعا در روزهای آینده اخبار و اطلاع رسانی موثق در این خصوص را انجام خواهیم داد.

?بیات خاطرنشان کرد از کلیه  مسئولان کانونهای بازنشستگی در سراسر کشور توقع داریم که با احساس مسولیت، حفظ انسجام و خودداری از اطلاع رسانی پراکنده، غیر کارشناسی و بدون هماهنگی با کانون عالی، زمینه مراجعه و تجمع بازنشستگان و مستمری بگیران را در این ایام پرخطر فراهم نکنند و مشکلات بیشتری را برای جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران بوجود نیاورند و اجازه دهند امور در مسیر صحیح و درست خود پیش رود.

? رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور  در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳۶۰ کانون استانی و شهرستانی وظیفه خدمت رسانی به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر را بر عهده دارند.

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم …