آخرین خبرها
خانه / قزوین / دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده اول مردم قزوین ،آبیک و البرز با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ، دبیر وهیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین

دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده اول مردم قزوین ،آبیک و البرز با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ، دبیر وهیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین

دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده اول مردم قزوین ،آبیک و البرز با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ، دبیر وهیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی خانه کارگر استان قزوین؛ عیدعلی کریمی، دبیراجرایی خانه کارگر در این دیدار با تشکر از تلاش های این نماینده مردمی گفت: انصافا شما در این مدت با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران وبازنشستگان هستید که قابل قدردانی است.
وی با اشاره به این موضوع که مشکلات کارگران و بازنشستگان بسیار زیاد است و این پیگیری های شمانیازمنداقدام وعمل ازطرف مدیران و مسئولان اجرایی هست تا برای جامعه کارگری قابل احساس باشد.
ایشان افزودند : تورم افسار گسیخته و گرفتاری های بیماری کرونا کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی را به زانودرآورده است که نیازمند تدبیر مسئولین است.
وی با اظهار اینکه آیا واقعا با حقوق حداقل کارگری و یا مستمری که بعضا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دریافتی دارد چطور می شود زندگی کرد؟ ، تصریح کرد: آیا برای مسئولین جای سئوال هست درمورد درمان این قشرکم درآمدکه توان خرید دارو ندارند چه مشکلاتی دیگری ایجاد شده است.

دبیراجرایی خانه کارگر استان قزوین با اشاره به اینکه شورای عالی کار امسال نباید در مورد افزایش حقوق به هیچ عنوان با نماینده کارفرمایان و نماینده دولت مماشات کنند . افزود: معتقدیم برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده به نسبت تورم که بعضی از اجناس حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدافزایش یافته اقدام کنند نه ۲۵ درصدی که دولت برای کارمندان پیشنهاد داده، تن دهد.
وی ادامه داد: چون حداقل حقوق کارگران بسیارپائین هست و ازنمایندگان مجلس انتظارداریم در بودجه سال آینده نسبت به بدهی دولت که حدود ۳۰۰ هزارمیلیارد تومان می باشد اقدام قاطعی نمایندتا مقداری ازاین بدهی را دولت درسال آینده پرداخت نمایند.

دکتر فاطمه_محمدبیگی در دیدار با هیئت رئیسه و بازرسین کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی قزوین، دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت:

♦️امروز تورم افسارگسیخته موجب نارضایتی مردم به ویژه قشر ضعیف و کارگری و بازنشستگان شده است، میزان حقوق دریافتی بازنشستگان زیبنده آنها نیست و تبعیض بین صندوق های بیمه بازنشستگی آزاردهنده است. همچنین دولت باید نسبت به پرداخت بدهی #تأمین_اجتماعی همت کند.

♦️در تلاش هستیم تا در سنگر قانونگذاری مسائل و مشکلات مختلف این حوزه را پیگیری کرده و گام های بلندی را در حوزه بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی در کشور برداریم.

♦️در سطح استان اقدامات خوبی را با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته شاهد هستیم که از جمله آن می‌توان به افزایش تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی، افزایش ساعات فعالیت بیمارستانی و پیگیری راه‌اندازی و احداث درمانگاه تامین اجتماعی در اقبالیه اشاره کرد.

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)تسلیت‌باد.