آخرین خبرها
خانه / اخبار استان / جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.


مهندس محمد رضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن تقدیر از کادر درمانی بعنوان مدافعان واقعی سلامت در شرایط شیوع ویروس کرونا تصریح نمود: هم اکنون سازمان تامین اجتماعی با اجرای دوشنبه های دیجیتالی در طرح ۳۰۷۰ پیشرو ترین سازمانی است که به اجرای اقدامات غیر حضوری من جمله انعقاد بیمه اختیاری، مفاصا حساب و پرداخت کمک هزینه ازدواج و نسخ الکترونیکی و…. ورود کرده و این امر هم فکری و همکاری مجامع کارگری و کارفرمایی را می طلبد تا با الکترونیکی نمودن ۳۰ خدمت لغایت بهمن ۹۹ مراجعه ۷۰ میلیون بار از ۹۶ میلیون بار مراجعه حضوری سالیانه در شعب با ثبت نام در سامانهhttp://eservices.tamin.ir کاهش یابد.

عید علی کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان ضمن تشکر از کادر درمانی که با بیماران کرونا ارتباط دارند.
و با ابراز نارضایتی از سوق دادن بیماران به بخش خصوصی گفت: سردرگمی متولیان درمان کشور، ضرورت بازنگری در مبالغ بیمه تکمیلی و تحت پوشش داشتن اقلام بیشتر داروها و بررسی هزینه های دارویی و کمبود پزشکان متخصص را من جمله چالش های پیش روی برشمرد.

محمد اسدی، ریاست کانون بازنشستگان کارگری استان نیز بازنشستگان را مالکان سازمان و خدمت گیرندگان ویژه سازمان برشمرده و گفت: تعرفه های نظام پزشکی متاسفانه در بخش خصوصی رعایت نمی شود و با مراجعه مردم به بخش خصوصی انتطار میرود نظارت افزونتر صورت گیرد و از برپایی کمیته های مذکور نیز تقدیر نمود.

نامدار، ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز ضمن تقدیر از همراهی و هم افزایی سازمان با دانشگاه گفت: شما ناظرین سلامت و دانشگاه بوده و می بایست تمامی قوانین کنکاش شود و امید است با راه اندازی اقدامات کاملا غیر حضوری در حوزه درمان مقابل هدر رفت منابع و تداخل دارویی ها گرفته شود و پیشگیری را اولویت قرار دهیم.

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی ۱۴۰۰_۹۹ مستمری بگیران تامین اجتماعی

  برای مشاهده تعهدات بیمه تکمیلی روی آدرس زیر کلیک کنید: http://atiyehsazan.ir/assets/downloads/tamin1400.pdf