آخرین خبرها
خانه / اخبار استان / انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و عمر ۹۹-۹۸

انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و عمر ۹۹-۹۸

قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه عمر با بیمه ایران منعقد و نهایی شد.
????????????
در قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی حق بیمه ماهیانه به ازای هر نفر ۹۱۷۰ تومان می باشد و غرامت فوت از مبلغ ۳ میلیون تومان در سال های گذشته به مبلغ ۵ میلیون تومان در قرارداد جدید افزایش یافته است.
لازم به ذکر است هر بیمه شده و بازنشسته‌ای که با افراد تحت تکفل خود تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی هستند ،خود به خود تحت پوشش بیمه عمر نیز قرار می‌گیرند.
برای پرداخت غرامت فوت شرط سنی وجود ندارد و اگر برای بیمه شده در سنی اتفاقی رخ دهد که منجر به فوت شود غرامت پرداخت خواهد شد.
????????????
در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان مبلغ حق بیمه به ازای هر نفر ۴۴۰۰۰ تومان می باشد و تعهدات آن به طور متوسط ۱۵درصد به شرح جدول پیوست افزایش یافته است .

????بازنشستگان و مستمری بگیرانی که قصد ثبت نام بیمه تکمیلی برای خود و افراد تحت تکفل را دارند لطفا به موارد زیر توجه داشته باشند:

❇️۱)ثبت نام از طریق مراجعه به واحد بیمه تکمیلی کانون های بازنشستگان شهرستان های استان قزوین امکان پذیر است. مهلت ثبت نام و انصراف تا پایان بهمن ماه سال جاری می باشد.و مدارک لازم جهت ثبت نام در کانال قرار خواهد گرفت.

❇️۲) قرارداد بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ به مدت یک سال می باشد و با امضای برگه ثبت نام موافقت شما جهت برقراری بیمه تکمیلی و بیمه عمر برای یک سال ایفاد می گردد.

❇️۳) با توجه به ضوابط قرارداد بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر کسر از حقوق نامبرده و افراد تحت کفالت ایشان از آذرماه ۱۳۹۸ اعمال و بازنشسته مجاز به استفاده از بیمه تکمیلی و بیمه عمر از تاریخ شروع قرارداد می باشد.

❇️۴) با توجه به ضوابط ثبت نام قرارداد بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر بازنشسته می بایست همسر خود را بیمه کند مگر در مواردی که همسر خود شاغل یا بازنشسته باشد در صورت تمایل برای ثبت نام افراد تحت کفالت بازنشسته می بایست کلیه افراد (فرزندان و والدین) که به تبع بیمه شده اصلی دارای دفترچه بیمه پایه می باشند را بیمه کند و امکان انتخاب گزینشی میان آنها وجود ندارد. در صورت رعایت نکردن این بند مسئولیت عدم سرویس دهی شرکت بیمه گذار به عهده شخص ثبت نام کننده می باشد.

❇️۵) در صورت ثبت نام امکان تغییر و انصراف تا پایان قرارداد وجود ندارد مگر در موارد (ازدواج، فوت، طلاق، اشتغال به کار، خروج از کفالت و سربازی) که در این صورت باید فورا به کانون اطلاع داده شود و در صورت عدم اطلاع کانون مسئولیتی در قبال وجوه کسر شده از شما نخواهد داشت.

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم …