آخرین خبرها
خانه / اخبار استان / فراخوان انتخاب بازنشسته , همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه ۹۸

فراخوان انتخاب بازنشسته , همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه ۹۸

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان نمونه قدردانی می شود.
????????????

“فراخوان انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه”

سازمان تأمین اجتماعی طبق سنوات گذشته با الهام از توصیه های بزرگان دین مبین اسلام و همسو با راهبرد ” اصلاح و تغییر دیدمان سازمان نسبت به مفهوم شهروندمداری (مشتری مداری) با ارتقاء مؤلفه های سرمایه اجتماعی ضمن ارج گذاری به مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران ، از افراد نمونه در گروه های بازنشسته ، ازکارافتاده کلی و همسران بازمانده تقدیر و تجلیل بعمل می آورد.
????????????
کلیه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با داشتن شرایطی از قبیل سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی ، تدریس در مراکز رسمی آموزشی ، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی ، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی می توانند در این طرح شرکت نمایند.
????????????
شاخص های انتخاب از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با کمی تفاوت همانند انتخاب بازنشستگان می باشد وعلاوه برخ معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل و موفقیت ایشان در عرصه های علمی ، فرهنگی و ورزشی در ملاک های ارزیابی انتخاب ایشان مورد توجه قرار خواهد گرفت .
????????????
متقاضیان می توانند فرم های مربوطه را از شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری یا کانون های بازنشستگان شهرستان خود دریافت نموده و پس از تکمیل به همراه مدارک درخواستی ذکرشده در فرم حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه  26 تیرماه به دبیرخانه کانون شهرستان خود ارائه نمایند.
????????????
شایان ذکر است که در روز خانواده و تکریم بازنشستگان ازمنتخبین بازنشسته ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه طی مراسمی تقدیر و جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

درباره‌ی کانون تامین اجتماعی استان قزوین کانون تامین اجتماعی استان قزوین

همچنین ببینید

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به ریاست دکتر بابایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین و تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان استان در روز پنجشنبه مورخ ۲۰/ ۰۹/ ۹۹ برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت بر بیمه و درمان که با حضور دکتر نامدار ریاست دانشگاه علوم …